Vroeger had Telenet echt een start-up mentaliteit en stond innovatie hoog in het vaandel. De CFO Erik Van den Enden maakt zich sterk dat ondanks de schaalgrootte die mentaliteit nog steeds aanwezig is. Volgens hem combineert Telenet de kracht van een olietanker met de wendbaarheid van een kleine zeilboot. "We vinden het nog steeds belangrijk om verschillende innovatie-initiatieven op poten te zetten. Ik blijf het elke keer opnieuw indrukwekkend vinden met welke ideeën onze medewerkers naar voor komen, niet altijd op vlak van nieuwe technologie of innovatieve producten, maar in het hart van de business zit ook heel wat creativiteit om efficiënter te werken. Natuurlijk moeten we, als groot bedrijf, wel de nodige inspanningen leveren om die creativiteit en innovatie goed te kanaliseren. We organiseren ons om innovatie te stimuleren en hebben daarvoor een aantal specifieke programma’s ontwikkeld. Het is voor ons immers van groot belang om nieuwe initiatieven te blijven ontwikkelen om zo de groei te blijven bewerkstelligen.”
top of page
bottom of page
Comments